Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
Termin: 28.02.2025 do godziny 15.00
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko specjalista ds. kadr i płac”:
1. Osobiście w sekretariacie CKZiU „Medyk”,
2. Pocztą na adres:
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego „Medyk”,
ul. Wazów 44; 65-044 Zielona Góra, w kopercie z dopiskiem „Oferta pracy na
stanowisko specjalista ds. kadr i płac”
(w przypadku wysłania dokumentów decyduje data i godzina ich wpływu do
sekretariatu CKZiU „Medyk”).
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrzone.
Informacje dodatkowe:
1. Oferty niekompletne lub po terminie nie będą rozpatrywane.
2. O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
3. Kandydaci, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowani. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostaną wytypowani do zatrudnienia zostaną komisyjnie zniszczone.
4. O rozmowie kwalifikacyjnej kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
5. Dyrektor CKZiU „Medyk” zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania lub braku rozstrzygnięcia naboru.
6. Informacja o rozstrzygnięciu naboru będzie podana do publicznej wiadomości w BIP CKZiU „Medyk” w Zielonej Górze.
Pliki do pobrania:
Autor: Karolina Krajewska
Data upublicznienia: 2025-01-23 09:37:55
Modyfikowane przez: Karolina Krajewska
Data edycji: 2025-01-23 09:49:52
Ilość wyświetleń: 103
Historia zmian